Καταγραφή της στρατηγικής του Κοινωνικού Μάρκετινγκ εγχειρημάτων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας και συμβατικών επιχειρήσεων
Το Κοινωνικό Μάρκετινγκ χρησιμοποιεί μεθόδους και τεχνικές ίδιες με αυτές του εμπορικού Μάρκετινγκ, με σκοπό να μελετήσει και να εφαρμόσει προγράμματα, που είναι σχεδιασμένα για να φέρουν κοινωνικές αλλαγές, τόσο σε συλλογικό, όσο και σε ατομικό επίπεδο. Η στρατηγική του Κοινωνικού Μάρκετινγκ διαμορφώνεται στη βάση 8 παραμέτρων, των 8 P’s του μίγματος Κοινωνικού Μάρκετινγκ: του προϊόντος (Product), της τιμής (Price), της διανομής (Place), της προώθησης (Promotion), της διαδικασίας (Process), των υλικών στοιχείων (Physicsl Evidence), των ανθρώπων (People) και των συνεργασίων (Partnerships).
Τα οχτώ αυτά στοιχεία αξιολογούνται σύμφωνα με τους τρεις δείκτες απόδοσης (πυλώνες) της βιωσιμότητας, οι οποίοι είναι ο πλανήτης, οι άνθρωποι και η κερδοφορία, με απλή διασταύρωση κάθε στοιχείου (8Χ3). Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η στρατηγική του Κοινωνικού Μάρκετινγκ τεσσάρων επιχειρήσεων Κ.Α.Ο και τεσσάρων συμβατικών επιχειρήσεων με τη μέθοδο του Μείγματος Κοινωνικού Marketing (8X3 marketing matrix). Χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ποιοτικής έρευνας.
Η συλλογή δεδομένων έγινε από το διαδίκτυο για τις συμβατικές επιχειρήσεις και η ημι-κατευθυνόμενη τηλεφωνική συνέντευξη για τις επιχειρήσεις Κ.ΑΛ.Ο. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι στη στρατηγική των επιχειρήσεων Κ.ΑΛ.Ο. και των συμβατικών επιχειρήσεων υπάρχουν κοινά στοιχεία αλλά και σημαντικές διαφορές, που σχετίζονται πάντα με τους 3 πυλώνες της βιωσιμότητας.
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη δημοκρατική διακυβέρνηση των κοινωνικών εγχειρημάτων. Βασίζεται στην ξενόγλωσση και ελληνική βιβλιογραφία, καθώς και σε ερευνητικά δεδομένα, όπως αυτά προκύπτουν από τη συλλογή μέσω μελέτης περιπτώσεων κοινωνικών εγχειρημάτων με […]
Στα πλαίσια της τρέχουσας δημοσιονομικής κρίσης στην Ελλάδα, οι ιδιωτικοποιήσεις δημοσίων ακινήτων και η προσέλκυση επενδυτών δη για μεγάλης κλίμακας επενδύσεις, αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο ανάπτυξης και εθνικής ανάταξης για την Ελληνική Κυβέρνηση, όσο και πεδίο […]
Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με την διαδικασία λήψης αποφάσεων στις επιχειρήσεις της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας (ΚΑΟ). Η διαδικασία λήψης αποφάσεων ασκείται καθημερινά από όλους μας, ακόμα και αν δεν το αντιλαμβανόμαστε. Η λήψη απόφασης […]