24 Νοεμβρίου, 2024
Σύλλογος Μεταπτυχιακών Κοινωνικής & Αλληλέγγυας Οικονομίας
Expand search form
0 0.00

Cart

No products in the cart.

Blog

Καταγραφή της στρατηγικής του Κοινωνικού Μάρκετινγκ εγχειρημάτων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας και συμβατικών επιχειρήσεων

Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία

Το Κοινωνικό Μάρκετινγκ χρησιμοποιεί μεθόδους και τεχνικές ίδιες με αυτές του εμπορικού Μάρκετινγκ, με σκοπό να μελετήσει και να εφαρμόσει προγράμματα, που είναι σχεδιασμένα για να φέρουν κοινωνικές αλλαγές, τόσο σε συλλογικό, όσο και σε ατομικό επίπεδο. Η στρατηγική του Κοινωνικού Μάρκετινγκ διαμορφώνεται στη βάση 8 παραμέτρων, των 8 P’s του μίγματος Κοινωνικού Μάρκετινγκ: του προϊόντος (Product), της τιμής (Price), της διανομής (Place), της προώθησης (Promotion), της διαδικασίας (Process), των υλικών στοιχείων (Physicsl Evidence), των ανθρώπων (People) και των συνεργασίων (Partnerships).

Τα οχτώ αυτά στοιχεία αξιολογούνται σύμφωνα με τους τρεις δείκτες απόδοσης (πυλώνες) της βιωσιμότητας, οι οποίοι είναι ο πλανήτης, οι άνθρωποι και η κερδοφορία, με απλή διασταύρωση κάθε στοιχείου (8Χ3). Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η στρατηγική του Κοινωνικού Μάρκετινγκ τεσσάρων επιχειρήσεων Κ.Α.Ο και τεσσάρων συμβατικών επιχειρήσεων με τη μέθοδο του Μείγματος Κοινωνικού Marketing (8X3 marketing matrix). Χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ποιοτικής έρευνας.

Η συλλογή δεδομένων έγινε από το διαδίκτυο για τις συμβατικές επιχειρήσεις και η ημι-κατευθυνόμενη τηλεφωνική συνέντευξη για τις επιχειρήσεις Κ.ΑΛ.Ο. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι στη στρατηγική των επιχειρήσεων Κ.ΑΛ.Ο. και των συμβατικών επιχειρήσεων υπάρχουν κοινά στοιχεία αλλά και σημαντικές διαφορές, που σχετίζονται πάντα με τους 3 πυλώνες της βιωσιμότητας.

Προηγούμενο Άρθρο

Η ενίσχυση της ΚΑΟ μέσα από τις Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις / Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης. Μελέτη περίπτωσης ΟΧΕ-ΒΑΑ Δήμου Αθηναίων και Δήμου Πειραιά

Επόμενο Άρθρο

Διερευνώντας τη λειτουργία της ομάδας του προσωπικού σε περιβάλλοντα της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας και του Δημοσίου Τομέα: Ομοιότητες και Διαφορές

You might be interested in …

Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία

Δημοκρατική διακυβέρνηση εγχειρημάτων ΚΑΟ. Ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και οι τρόποι βελτίωσης των μοντέλων δημοκρατικής διακυβέρνησης μέσα από τη μελέτη περιπτώσεων

Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη δημοκρατική διακυβέρνηση των κοινωνικών εγχειρημάτων. Βασίζεται στην ξενόγλωσση και ελληνική βιβλιογραφία, καθώς και σε ερευνητικά δεδομένα, όπως αυτά προκύπτουν από τη συλλογή μέσω μελέτης περιπτώσεων κοινωνικών εγχειρημάτων με […]

Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία

Πολιτικές για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας: διερευνώντας τη δυναμική της ΚΑΟ. Η περίπτωση της Π.Ε.Αργολίδας

Στα πλαίσια της τρέχουσας δημοσιονομικής κρίσης στην Ελλάδα, οι ιδιωτικοποιήσεις δημοσίων ακινήτων και η προσέλκυση επενδυτών δη για μεγάλης κλίμακας επενδύσεις, αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο ανάπτυξης και εθνικής ανάταξης για την Ελληνική Κυβέρνηση, όσο και πεδίο […]

Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία

Η Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων στις Επιχειρήσεις της Κ.Α.Ο.

Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με την διαδικασία λήψης αποφάσεων στις επιχειρήσεις της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας (ΚΑΟ). Η διαδικασία λήψης αποφάσεων ασκείται καθημερινά από όλους μας, ακόμα και αν δεν το αντιλαμβανόμαστε. Η λήψη απόφασης […]