19 Απριλίου, 2024
Σύλλογος Μεταπτυχιακών Κοινωνικής & Αλληλέγγυας Οικονομίας
Expand search form
0 0.00

Cart

No products in the cart.

Blog

Τρόποι Χρηματοδότησης των Εγχειρημάτων της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας. Η περίπτωση του ΚΟΙ.Σ.Π.Ε. ΝΟΜΟΥ ΦΩΚΙΔΑΣ

Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία

Η παρούσα εργασία επιχειρεί την ανάδειξη του τομέα της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας ως πεδίου, που βρίσκεται ανάμεσα στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Ο τομέας αυτός καλύπτει μία ευρεία γκάμα φορέων και πρακτικών, που συνδυάζουν τυπικά και άτυπα στοιχεία οργάνωσης, παραγωγής, αξιοποίησης αγαθών, υπηρεσιών και χρηματοδότησης με βάση τις αρχές της αλληλεγγύης και της αμοιβαιότητας, υπερβαίνοντας τα όρια του καπιταλιστικού συστήματος.

Για το λόγο αυτό η συγκεκριμένη μελέτη έχει ως αντικείμενό της τους τρόπους χρηματοδότησης παρόμοιων εγχειρημάτων οικονομικής δραστηριότητας και περιλαμβάνει μια έρευνα που διεξήχθη στην περιοχή του νομού Φωκίδας και αναφέρεται ειδικότερα στην περίπτωση του Κοι.Σ.Π.Ε στον τομέα της Ψυχικής Υγείας, «Γιάννης Βολίκας», με έδρα την Άμφισσα. Ο σκοπός είναι η ανάδειξη του και η διερεύνηση της σχέσης του με ένα διαφορετικό τρόπο λειτουργίας, όπως προβάλλεται μέσα από τις αρχές της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας, εστιάζοντας, κυρίως, στους τρόπους χρηματοδότησης και ενίσχυσής του για την παραγωγή του σχεδιαζόμενου έργου.

Προηγούμενο Άρθρο

Η Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων στις Επιχειρήσεις της Κ.Α.Ο.

Επόμενο Άρθρο

Η Κοινωνική Ασφάλιση στην Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία

You might be interested in …

Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία

Η διοίκηση ανθρώπινων πόρων σε εγχειρήματα Κ.Α.Ο.: Η περίπτωση των Κοινωνικών Επιχειρήσεων Εργασιακής Ένταξης σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει ζητήματα διοίκησης ανθρώπινων πόρων αλλά και γενικότερης διακυβέρνησης στις Κοινωνικές Επιχειρήσεις Εργασιακής Ένταξης μέσα από την ανάδειξη και την ανάλυση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που παρουσιάζει ο συγκεκριμένος […]

Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία

Η σκιαγράφηση του προφίλ του Κοινωνικά Υπεύθυνου Καταναλωτή

Η σκιαγράφηση του προφίλ του Κοινωνικά Υπεύθυνου Καταναλωτή (ΚΥΚΑ) στοχεύει στη δημιουργία ενός καμβά που περικλείει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν έναν καταναλωτή ως κοινωνικά υπεύθυνο και τον διαχωρίζουν από τον συμβατικό.

Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία

Τοπικά αγροτικά προϊόντα και εναλλακτική νησιωτική ανάπτυξη υπό το πρίσμα της Κ.ΑΛ.Ο. Η περίπτωση της Λέσβου

Τα ελληνικά νησιά παρουσιάζουν ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά που τα φέρουν σε μειωμένη ανταγωνιστική οικονομική θέση σε σχέση με άλλες περιοχές της χώρας όπως: μικρό μέγεθος, απομόνωση, περιορισμένοι φυσικοί πόροι, χωροταξική θέση απόσταση από τα κέντρα […]